dinsdag 31 augustus 2010

Hua Hin & terugvlucht; 15:44 PM

29 augustus zijn we met een collega van papa en haar zus naar Hua Hin gereden. De eerste stop was het beroemde Floating Market. Een markt die volledig met bootjes en via de grachten te bereiken is. Je zag honderden bootjes met alleen maar eten en souvenirs. Het zag er allemaal heel kleurijk uit.

Toen gingen we fietsen rond het koninklijk paleis. Ja je hoort het goed, alweer een koninklijk paleis. Dit keer van een oudere koning. Rond het paleis lag een natuurpark en het paleis zelf leek op een groot strandhuis.

Het hele paleis had geen beneden verdieping. Alles stond op palen. Ook het paleis zelf was niet dicht. Alleen de slaapkamers en de muziekkamer hadden muren. De rest van het paleis bestond uit veranda's en plateau's

En gisteren avond was het dan zover. We gingen terug naar huis. Om 23:20 uur stond onze vlucht gepland. Echt super laat. Ik was daarom ook helemaal kapot en ik had het de hele tijd koud. Maar gelukkig zijn we vanochtend om 5:42 uur aangekomen op Schiphol. Snel even de baggage ophalen en op naar het treinstation.

Het was een geweldige vakantie en ik hoop ooit nog eens terug te komen in Thailand!