woensdag 11 augustus 2010

Phra Borom Maha Ratcha Wang: 11:08 PM

Goud. Heel veel goud heb ik vandaag gezien. We zijn vandaag met een bootje naar het koninklijk paleis gevaren (Phra Borom Maha Ratcha Wang). We mochten het koninklijk paleis niet in omdat we korte broeken en hempjes aanhadden. Die konden we gelukkig huren. En daar kwamen we dan aan in onze rokken en blousjes in de allerlelijkste kleuren. Maar wel super grappig om te zien.



Het paleis was zeker mooi. Maar na een paar gebouwen en/of tempels te hebben gezien, heb je ze ook wel gezien. We zijn daarom ook naar de reclining Buddha gegaan. Een liggende buddha van wel 50 meter lang! Echt heel mooi vond ik hem. Hij was veel groter dan ik in eerste instantie dacht. Er stond ook een lange rij met wel 100 schaaltjes. In ieder schaaltje kon je een muntje gooien om daar vervolgens een wens bij te doen. Dit bracht geluk.




Het was warm vandaag en de wolken waren duidelijk aanwezig. Benauwd en klammig dus. We plakten van alle kanten. Het was tijd voor een duik in het zwembad. Even wat douchen en op pad opzoek naar een lekker eettentje.

Met de skytrain reden we naar het nieuwere gedeelte van Bangkok waar het grote MBK centrum ligt. Een mega warenhuis met allemaal kleine winkeltjes. Vanuit daar hebben we in een heerlijk italiaans restaurant gegeten.

Morgen moeten we weer vroeg opstaan dus: adios!

2 opmerkingen:

  1. zeker een kopen en naar school aandoen! Als je er een voor mij koopt doe ik hem samen met jou aan XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit er prachtig uit in je nieuwe rok! (:

    BeantwoordenVerwijderen