donderdag 19 augustus 2010

Koh Tao; 18:57 PM

Gisteren was de reis vanaf Koh Phangan naar Koh Tao. Het duikparadijs van Aziƫ. Dit keer hoefden we eindelijk niet zo vroeg op te staan. Yes!
Rond 12 uur snel weer richting de chaos in de pier. Wat een zooitje ongeregeld is dat zeg. Maargoed.
De reis zelf heb ik niet echt meegekregen. Ik zat op een plastic krukje 1 uur lang Luxor te spelen. Lekker levenloos bezig was ik.

Ook op Koh Tao aangekomen was het weer lekker druk. Eenmaal op het resort aangekomen was je meteen weer rustig. Het lijkt hier net een jungle. Het restaurant ligt boven de zee en je ziet dan 's nachts ook alle lampjes van de hoofdstad Mao Haad Bay. In dat stadje kom je overigens via een klein zandpaadje vanaf het strand van het resort. Heel leuk als je na het eten even naar het stadje loopt. het strand heb ik nog niet uitgeprobeert al is het zwembad al heerlijk.
Winkelen kun je hier ook goed. Gelukkig. Heb al een paar dingen ingeslagen. Hihi. Ook zitten hier echt SUPER veel muggen. Ik wordt echt lek gestoken. Echt heel irritant.

Vandaag hebben we ook nog niks gedaan. Alleen maar wat gezwommen en het stadje ingelopen.
Morgen is de bedoeling dat we beginnen met de duikcursus. Maar dat is nog niet helemaal zeker. Ik heb er iniedergeval veel zin in.

Foto's heb ik nog niet van Koh Tao. elegd. Ik heb de camera nog niet aan de laptop gelegd. Die foto's zal ik nog wel een keer uploaden. Om toch even een sfeer te geven van het eiland heb ik een foto van internet gehaald.


(AAAAAAAAAAAAAAAH IK WORD ECHT GEK VAN DIE MUGGEN!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten